Organizator:

Smurfit Kappa w odpowiedzi na nowe potrzeby branży napojów.

Podziel się

Smurfit Kappa przeprowadziło badania konsumenckie, które skierowały wzrok ku nowym preferencjom klientów, ale także wyzwaniom jakie stoją przed branżą opakowań w obliczu zmian, które już nadeszły. Nie podlega wątpliwości, że pandemia Covid-19 wpłynęła na zmiany w zachowaniach konsumenckich, a co za tym idzie - potrzebach konsumentów. Tak też stało się w przypadku branży napojów, które coraz częściej i chętniej kupowane są także online.

 

Jeden z wiodących przedstawicieli branży opakowań - Smurfit Kappa, poszerzyła swoją działalność o nowy przekrój opakowań tekturowych eBottle. Dedykowane są rynkowi napojów sprzedawanych online.

W ofercie dostępne są zarówno produkty przeznaczone do pakowania pojedynczo, jak i tzw. wielopaki. Jak podaje Smurfit Kappa: "Należą do nich, między innymi: wyróżniające się unikalnym kształtem opakowania Rollor – zapewniające pełną ochronę pojedynczych butelek oraz BiPack – doskonale chroniące produkt i umożliwiające komunikację marki z klientami poprzez indywidualny nadruk wewnątrz opakowania, który wpływa na pozytywne wrażenia podczas rozpakowywania, a także wysuwane, modułowe wkładki Pop-up – gwarantujące pełną widoczność produktu i mogące pomieścić trzy lub sześć butelek."

Takie rozwiązania z pewnością stanowią nie tylko praktyczną formę opakowań, sprzyjającą sprzedaży online, ale są przestrzenią do wykorzystania estetycznej kreatywności, która nada produktowi odpowiednią, pożądaną oprawę. Rola opakowania w procesie zakupu, a nawet powrotu do produktu podczas kolejnych decyzji zakupowych, nieustannie rośnie. Z jednej strony rosnąca świadomość konsumentów wywiera wpływ na to, z jakich materiałów wykonywane są opakowania, z drugiej - nie przestają mieć znaczenia ogólne doznania estetyczne i pragmatyzm.  

Chcecie dowiedzieć się więcej na temat preferencji konsumentów oraz rozwiązań oferowanych przez Smurfit Kappa?
Zajrzyjcie na: https://bit.ly/3tHBS8p