Pierwsze w Polsce opakowania zwrotne dla branży e-commerce
Jak wyglądają pierwsze na rynku opakowania zwrotne dla branży e-commerce? Dlaczego opakowania są piętą achillesową tej branży? Na czym polega zamknięty obieg opakowań proponowany przez InPost?
Na czym dokładnie polega nowa usługa? Każde opakowanie zwrotne ma wewnętrzną etykietę zwrotną i to właśnie zeskanowanie jej w dowolnym paczkomacie umożliwia zwrot opakowania do magazynu InPost, skąd wraca ono do e-sklepu.
– Tylko w ubiegłym roku w Polsce wysłanych zostało ponad 640 mln paczek, w tym roku będzie ich jeszcze więcej. Niestety, opakowania są piętą achillesową branży e-commerce. Co roku setki milionów jednorazowych opakowań trafia na śmietniki - przyznaje Rafał Brzoska, prezes InPostu i twórca paczkomatów, który występuje w filmie promującym nową usługę InPost.
Wraz z InPost do akcji dołączyły marki CCC oraz Modivo. Rafał Brzoska w swoim komunikacie zachęca do współpracy wszystkie marki e-commerce.
Więcej na temat rewolucyjnej usługi InPost:
źródło: InPost