Organizator: Grupa MTP

KONFERENCJA E-COMMERCE – TARGI TAROPAK

Podziel się

30.09 – 02.10.2019

MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE, PAWILON 7A
PARTNER GŁÓWNY KONFERENCJI: ALLEGRO
PARTNER LOGISTYCZNY: DPD POLSKA

 

Poniedziałek
30 września 

OPAKOWANIA W E-COMMERCE 

11.00 – 11.30 Robert Lis, Maciej Sawina (Mondi Group) Od dostawy przez unboxing, nieraz ze zwrotem. Jak opakowanie wspiera doświadczenie klienta w kluczowych etapach realizacji zamówienia.
11.30 – 12.00 Marlena Hardy (DS SMITH) – Making packaging the e-commerce differentiator (prezentacja w języku angielskim)

12.00 – 12.30 Marcin Lusio (Opakomat) – Opakowanie na czas, czyli elastyczne systemy produkcji opakowań.

12.30 – 13.00 Izabela Markowska (VP Polska Sp. z o.o.) - Czy opakowanie ma znaczenie ?

13.00 – 13.30 Filip Wrona (MAZOP Group Sp. z o.o.) – Nowoczesne opakowania tekturowe dla branży E-Commerce

13.30 – 14.00 Marcin Tischner (Little Greenfinity) – Zero waste w e-commerce

Marlena Hardy

DS Smith

Marlena Hardy

DS Smith

Izabela Markowska

VP Polska

Izabela Markowska

VP Polska

Marcin Tischner

Marcin Tischner

Maciej Sawina

Mondi Group

Maciej Sawina

Mondi Group

Robert Lis

Mondi Group

Robert Lis

Mondi Group

Filip Wrona

Mazop Group

Filip Wrona

Mazop Group

Marcin Lusio

Opakomat

Marcin Lusio

Opakomat

Wtorek
1 października

LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE W E-COMMERCE 

11.00 – 11.30 Kamila Kowalska (Send it) – Czy dostawy i zwroty w Twoim e-sklepie mogą być jeszcze prostsze?

11.30 – 12.00 Marcin Lusio(Opakomat) – Innowacja w pakowaniu, optymalizacja, automatyzacja, oszczędność – na przykładzie firmy OPAKOMAT. Case study

12.00 – 12.30 Joanna Kozińska (Allegro) – Logistyka w Allegro i Allegro Smart – formy dostawy towaru najczęściej wybierane przez klientów

12.30 – 13.00 Krzysztof Wieczorek (OEX E – BUSINESS ) – Kiedy pudełko jest za dobre? Jak nie przeinwestować w opakowania?

13.00 – 13.30 Damian Kołata ( Associate, Industrial & Logistics Department, Cushman & Wakefield, Ekspert PSME) – Zarządzanie zwrotami, jako element optymalizacji logistyki e-commerce 

13.30 - 14.00 Urszula Rąbkowska, Rafał Lewandowski  (XBS Group Sp.zo.o.) – Show roomy w ekologicznej odsłonie jako naturalne uzupełnienie modelu e-commere - inicjatywa ekoPOSytywni

14.00 - 14.30 Wiktor Żuchowski (Instytut Logistyki i Magazynowania) – Magazyn w dobie e-commerce?

14.30 - 15.00 Przemek Olszyński (DOW Packaging&Specialty Plastics Department) - Opakowaniaa bezpieczeństwo i stabilność ładunku w transporcie - rola producenta tworzyw sztucznych na przykładzie firmy DOW

Damian Kołata

Cushman & Wakefield

Damian Kołata

Cushman & Wakefield

Joanna Kozińska

Allegro

Joanna Kozińska

Allegro

Urszula Rąbkowska

XBS Group

Urszula Rąbkowska

XBS Group

Rafał Lewandowski

XBS Group

Rafał Lewandowski

XBS Group

Przemek Olszyński

DOW

Przemek Olszyński

DOW

Wiktor Żuchowski

Instytut Logistyki i Magazynowania

Wiktor Żuchowski

Instytut Logistyki i Magazynowania

Marcin Lusio

Opakomat

Marcin Lusio

Opakomat

Krzysztof Wieczorek

OEX E-Business

Krzysztof Wieczorek

OEX E-Business

Kamila Kowalska

Send It

Kamila Kowalska

Send It

Środa
2 października 

MARKETING I SPRZEDAŻ W E-COMMERCE

10.30 – 11.00 Joachim Synoradzki (Traffic Trends) – Klucz do zwiększenia sprzedaży - trzystopniowe opanowanie wyszukiwarki Google!

11.00 – 11.30 Natalia Szlugaj (Allegro) – Wyróżnij się i zwiększ swoją sprzedaż na Allegro.

11.30 – 12.00 Agnieszka Lewczyk (Allegro) – Programy dla Sprzedających. Zbuduj mocną pozycję swojej firmy na Allegro.

12.00 – 12.30 Andrzej Szylar (Global 4 Net) – Jak Progressive Web App zmienia zasady gry w e-commerce

12.30 – 13.00 Marcin Kowalczyk (Allegro) – Programy i akcje wspierające rozwój małych i średnich firm na Allegro

13.00 – 13.30 Marcin Szczupak (Press Service Monitoring Mediów) – Monitoring i analityka medialna – wsparcie w sprzedaży i barometr nastrojów klienckich 

13.30 – 14.00 Paweł Cichocki (Profitroom) – Czy email może uratować utracone konwersje w Twoim sklepie internetowym?

14.00 – 14.30 Krzysztof Łukanowski (Allegro) – Jak wykorzystać marketplace, by zwiększyć swoją sprzedaż.

14.30 – 15.00 Krystian Stefański, Paweł Borowik (Grupa M40, iCEA S.A.) – Monetyzacja ruchu, czyli jak, kiedy i dlaczego tracisz pieniądze?

 

Marcin Kowalczyk

Allegro

Marcin Kowalczyk

Allegro

Agnieszka Lewczyk

Allegro

Agnieszka Lewczyk

Allegro

Andrzej Szylar

Global 4 Net

Andrzej Szylar

Global 4 Net

Joachim Synoradzki

TRAFFIC Trends

Joachim Synoradzki

TRAFFIC Trends

Paweł Cichocki

Profitroom S.A

Paweł Cichocki

Profitroom S.A

Marcin Szczupak

PRESS-SERVICE

Marcin Szczupak

PRESS-SERVICE

Krystian Stefański

Grupa M40

Krystian Stefański

Grupa M40

Paweł Borowik

iCEA S.A.

Paweł Borowik

iCEA S.A.

Natalia Szlugaj

Allegro

Natalia Szlugaj

Allegro

Krzysztof Łukanowski

Allegro

Krzysztof Łukanowski

Allegro

Udział w konferencji jest bezpłatny! 


*warunkiem udziału jest zakup biletu na Targi