Zarejestruj się do 31 października i odbierz swój bezpłatny bilet ***  

Organizator:

Patronat medialny - Świat DRUKU

Podziel się

Do grona Patronów medialnych Targów TAROPAK dołącza czasopismo „Świat DRUKU”.

Miesięcznik „Świat DRUKU” ukazuje się od 1993 roku i ma opinię pisma fachowego, rzetelnego, niezawodnego źródła wiedzy dla początkujących i zaawansowanych, jest też uznawany za pismo nowoczesne, dynamiczne, niezależne.

„Świat DRUKU” czytają właściciele firm, kadra menedżerska, pracownicy drukarń, studiów graficznych, agencji reklamowych oraz dostawcy nowych technologii. Tytuł pozyskał do współpracy największych krajowych specjalistów w dziedzinie poligrafii. Ich atutem jest zachowanie proporcji pomiędzy treściami informacyjnymi i reklamowymi. Uzupełnieniem drukowanej wersji pisma są strony internetowe www.swiatdruku.eu oraz cotygodniowo wysyłany newsletter, dzięki którym Czytelnicy mają dostęp do najświeższych informacji.

W każdym numerze „Świata DRUKU” publikowane są artykuły oraz informacje dotyczące różnych działów poligrafii. Prócz obszernych i chętnie czytanych działów informacyjnych zamieszczane są teksty dotyczące poszczególnych technologii poligraficznych, maszyn i urządzeń, czy materiałów. Są to artykuły techniczne, prezentacje wyników badań naukowych, prezentacje poszczególnych produktów, komentarze specjalistów, wywiady, relacje z wizyt w firmach i z imprez branżowych, a także komentarze specjalistów z zakresu prawa oraz finansów.

Szczególny nacisk jest kładziony na tematy przewodnie – inne dla każdego wydania. Dotyczą one procesów poligraficznych, np. offset czy fleksografia, a także obejmują: technologie, maszyny, urządzenia, materiały, przygotowanie wstępne, obróbkę końcową.

Wydawcą czasopisma „Świat DRUKU” jest Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o., które istnieje od 1993 roku. Jest członkiem Polskiej Izby Druku i Polskiej Izby Opakowań, Sponsorem Założycielem Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych, członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego, członkiem Polskiej Izby Fleksografów, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i partnerem Programu Solidni w Biznesie.