Magazyn 2021 "Time for e-commerce"
Dlaczego Polska staje się liderem rozwoju branży e-commerce w Europie? Zachęcamy do lektury Magazynu 2021 "Time for e-commerce" wydanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
- Dynamikę zmian w branży e-commerce można z czystym sumieniem nazwać rewolucją – rewolucją, która z jednej strony zmieniła nawyki zakupowe konsumentów, a z drugiej wymusiła na biznesie transformację cyfrową i sprawniejsze dostosowanie się do nowych realiów. Do kanału sprzedaży internetowej przeszli nie tylko najwięksi gracze, ale również przedstawiciele sektora MŚP. Śmielej, choć nadal nieśmiało, ruszyliśmy ze sprzedażą poza granicami naszego kraju. Nieprzerwanie od 8 lat, e-Izba, razem ze wspaniałymi podmiotami, które tworzą jej siłę, wnosi znaczący wkład w rozwój e-commerce w Polsce i stoi na straży interesów zarówno sprzedających jak i kupujących - pisze Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
O czym m.in. przeczytacie w Magazynie 2021?
- Jakie są zapowiadane zmiany w zakresie regulacji dotyczących opakowań i odpadów?
- W jaki sposób wdrożyć ekologiczne opakowania wielokrotnego użytku dla e-commerce ucząc się od pionierów?
- Jak powinien wyglądać zrównoważony e-handel w kontekście logistyki: dostawy, opakowań i zwrotów?
- Jakie są możliwe rozwiązania w zakresie opakowań wielokrotnego użytku?
Cały Magazyn 2021 "Time for e-commerce" dostępny >>TUTAJ<<.
źródło: Izba Gospodarki Elektronicznej