Organizator:

Bezpłatny test automatycznego pakowania na Taropaku

Podziel się

Foliopaki Autobag dzięki współpracy z maszynami z oferty Silny&Salamon pozwalają na szybkie, zautomatyzowane pakowanie zamówień. Charakteryzują się czytelnym nadrukiem etykiet bezpośrednio na folii, wysoką jakością folii oraz łatwością załadunku. Czy finalny efekt powali Państwa z nóg? Możecie się o tym przekonać, wysyłając do firmy Silny&Salamon próbkę Państwa produktu do spakowania. A już 6 października na Targach Taropak odbierzecie swój zapakowany produkt!

Zapisy się na bezpłatny test automatycznego pakowania ▶️ https://land.logistics-manager.pl/silny_salamon i odbierz swój produkt na Targach Taropak!

Automatyzacja pakowania w e-commerce buduje silną przewagę konkurencyjną. Rozwiązania, które oferuje Silny&Salamon, pomogą dobrze przygotować się nie tylko do sezonowych wzrostów zamówień, ale też do trwałego wzrostu efektywności procesów logistycznych, m.in. dzięki bezpośredniemu nadrukowi etykiety logistycznej na worku. Firma proponuje nieodpłatne testy spakowania konkretnych produktów, by sprawdzić jakość i estetykę finalnych opakowań.

Polski e-commerce należy do najdynamiczniej rosnących rynków europejskich, co w połączeniu ze sprzedażowym szczytem w 4. kwartale, nakłada na firmy działające w tym kanale konieczność usprawniania procesów logistycznych, w tym automatyzację pakowania przesyłek. Jak podkreśla Karol Szostak, product manager z firmy Silny&Salamon, która jest wyłącznym dystrybutorem Autobag®, światowego lidera urządzeń do pakowania, maszyny te bardzo dobrze sprawdzają się e-commerce.

- W zależności od potrzeb można konfigurować właściwe rozwiązanie. W przeciwieństwie do technologii flowpack, zmiana formatu i rodzaju opakowania oznacza po prostu zmianę rolki z workami bez konieczności przezbrojenia urządzenia i demontażu zainstalowanego oprzyrządowania. Maszyny wyróżniają się też niskimi kosztami eksploatacji i łatwością obsługi, a dzięki zastosowaniu technologii next- bag- out maszyna podaje worek z naniesioną już etykietą logistyczną, a następnie, po załadowaniu produktu automatycznie go zgrzewa. Worek jest wtedy gotowy do wysyłki – dodaje ekspert.

 

Aktualnie dystrybutor proponuje nieodpłatne testy spakowania konkretnych produktów, by sprawdzić jakość i estetykę finalnego opakowania. To okazja, by osobiście przekonać się jak są trwałe i dobrze prezentują się te opakowania. Dodatkowo istnieje także możliwość przetestowania wybranych modeli maszyn w rzeczywistym środowisku pracy. 

Jaki model wybrać?

Firmy działające w e-commerce chętnie korzystają z udogodnień jakie oferuje model Autobag 850S, wyposażony w technologię, która automatycznie otwiera i zamyka torbę wysyłkową, umożliwiając pracownikom szybsze pakowanie zamówień. Torby mogą mieć szerokość do 550 mm, a wbudowana drukarka termotransferowa, pracująca w systemie next-bag-out, daje możliwość bezpośredniego nadruku etykiety logistycznej na każdym worku bezpośrednio przed jego napełnieniem, co eliminuje dodatkowy proces drukowania i naklejania etykiet adresowych, a więc i ryzyko błędów.

Inny model, który sprawdzi się w sprzedaży wysyłkowej, to maszyna Autobag 650H, która pakuje w pozycji horyzontalnej produkty o skomplikowanych kształtach np. odzież czy elementy giętkie. Idealnie też zda egzamin przy towarach o regularnych kształtach czy konieczności pakowania całych zestawów.

Autobag to także dobre rozwiązanie w sytuacji, kiedy trzeba kierować się koniecznością oszczędności miejsca. Urządzenia są niewielkie jak na możliwości, które dostarczają, na kółkach, dzięki czemu można wygodnie dopasować przestrzeń roboczą do bieżących potrzeb. Poza tym klienci coraz częściej oczekują ekologicznych rozwiązań.

- Na te potrzeby też możemy odpowiedzieć, gdyż folie do opakowań wykonane są z materiału w prawie 100% z recyklingu, bardzo wysokiej jakości, co pozwala użyć folii o grubości 35 μ zamiast typowej o grubości 50 μ, dzięki czemu oszczędzamy masę materiału. Dodatkowo technologia zmiany wielkości opakowania poprzez wymianę rolki oznacza brak strat materiału opakowaniowego – dodaje Karol Szostak.

Maszyny pakujące dystrybuowane przez firmę Silny&Salamon zapewniają szerokie możliwości pakowania produktów o różnych rozmiarach, estetyczne i ekologiczne opakowania, a także oszczędność miejsca i intuicyjną obsługę. Decyzja o ich nabyciu z pewnością usprawni procesy logistyczne i zdecyduje o zbudowaniu przewagi konkurencyjnej. 

 

źródło: Silny&Salamon